23/12/2024
Året går på hæld – tak for et fantastisk første hele år!
2024 har været et begivenhedsrigt år for Nordjysk Brandrådgivning.
Vi har styrket vores kompetencer gennem målrettet uddannelse og forbereder os på en spændende udvidelse med åbningen af vores nye kontor i Aalborg i starten af 2025. Her ser vi frem til at byde jer velkommen i det nye år.
Vi er taknemmelige for den voksende tilgang af spændende opgaver og stolte over den tillid, vores kunder og samarbejdspartnere viser os ved at vende tilbage igen og igen. Det ser vi et stort tillidsklap – tusind tak for det!
Vi vil gerne sende en stor tak til alle vores kunder, samarbejdspartnere og venner for jeres støtte og det gode samarbejde i 2024. Vi ser frem til at fortsætte dette i 2025.
Vi ønsker jer alle en glædelig jul og et lykkebringende nytår!
De bedste julehilsner,
Nordjysk Brandrådgivning