24/05/2026
Alt blev stille på Gråsten Fjerkræ.
Lørdag den 23. maj 2026 tabte den tidligere ejere af Gråsten Fjerkræ, Susanne Tranbjerg Jensen, kampen mod kræften.
Familien har stået tæt samlet gennem den sidste svære tid og var også ved hendes side til det sidste.
Susanne var et menneske, der gik lige i hjertet på alle. Hun havde en helt særlig varme og ro omkring sig, som smittede af på alle, hun mødte.
På virksomheden efterlader hun et stort tomrum. Selvom Susanne trak sig tilbage, da hun blev syg, og næste generation tog over, var hun stadig en del af vores hverdag hver eneste dag.
Som menneske var Susanne altid omfavnende, kærlig, støttende, retfærdig, kreativ og arbejdsom — en ægte slider.
For mig, som næste generation, der skal videreføre Gråsten Fjerkræ sammen med min mand Hans Møller, og som datter af afdøde Susanne Tranbjerg Jensen, efterlades et kæmpe tomrum.
Min mor har ikke kun været min mor. Hun har været min inspirationskilde, min læremester, min kollega, min chef, min veninde og min strikkeguru — ja, jeg kunne blive ved.
Alting bliver stille nu, men mor ønskede ikke, at tingene skulle gå i stå. Derfor vil vi på Gråsten Fjerkræ trække i arbejdstøjet og fortsætte rejsen.
Ære være Susannes minde.
Susanne vil blive bisat i Kværs Kirke lørdag d. 30. maj kl 10:00