09/07/2021
Hej, lige en opdatering på min første tid som selvstændig 🙂
April, maj og juni er gået med VVS-projekter i Grønland, primært i hovedstaden Nuuk - bag et skrivebord i Viborg 😉
Nu er det sommerferie og efter ferien skal jeg i 2 måneder (2 dage om ugen) på kursus hos Business Viborg (tidligere: Viborg egnens erhvervsråd) - og lære lidt om, at drive selvstændig virksomhed. De resterende dage i ugen kommer til at foregå med flere Byggeprojekter i Grønland.
God sommer/ferie derude - forhåbentligt, får I masser af tid med familie&venner - og SOL 😎🌞😎
NB: Efter ca. 25 rejser til Grønland med en varighed fra 2 dage til 2 uger (første gang i 2003), har jeg besøgt alle byer fra Paamiut til Uummannaq - og været i Mestersvig på østkysten