09/01/2026
💪 5 VUOTTA🫡
Saatiin Kauppalehdeltä pieni muistutus kuulumisesta 2% joukkoon vastaavan kokoisista osakeyhtiöistä, ja ymmärrämme, että jotain on tehty työajalla oikein.
Yhteistyö, luottamus ja yhteinen suunta ovat kantaneet työmaalta toiselle, ympäri Suomea, silloinkin kun ajat eivät ole olleet helpoimmat.
Suuri kiitos kaikille yhteisen taipaleen tekijöille. 🙏
Nähdään taas töissä, kypärät päissä.
Työmailla kuultua matkan varrelta:
“Teidän hommat oli sit ainoat aikataulussa.” 😅
“Miten te ootte tännekin ehtiny?” 😁
”on nähty monenlaista, m***a teidän kanssa
on ollu aina helppo toimia” 🙏