12/05/2026
๐๐ฒ๐ฒ๐๐๐ฒ๐น๐ถ๐ท๐ธ๐ฒ ๐๐๐ฎ๐ฟ๐ ๐ฏ๐ผ๐๐ ๐๐ผ๐๐ฒ๐ป๐ฝ๐ฎ๐ฟ๐ฐ๐ธ ๐ถ๐ป ๐ข๐ผ๐๐๐ฒ๐ฟ๐ฏ๐ฒ๐ฒ๐ธ
Afgelopen vrijdag hebben we start bouw van Bovenparck fase 1 in Oosterbeek feestelijk afgetrapt. Samen Danielle Van Bentem wethouder Gemeente Renkum, regiodirecteur VolkerWessels BVGO Noord Oost David Van Der Hulst en onze directeur Niels Struijcken hebben we stilgestaan bij dit mooie moment en het officiรซle startsein gegeven. Aansluitend hebben we samen met de kopers het glas geheven op een voorspoedig bouwproces in deze prachtige omgeving.
Het hoogtepunt van de middag was de start bouwhandeling: het storten van de eerste vloerplaat. Een tastbaar begin van een bijzonder project.
Binnen dit project treedt Van de Ven Bouw en Ontwikkeling, samen met Top Level Development, op als ontwikkelaar en neemt ons zusterbedrijf Ufkes de realisatie voor haar rekening. Een mooie samenwerking binnen het concern waar we trots op zijn.
Op naar een prachtig en soepel bouwproces!