15/06/2026
🎉🔨 Meget godt bestått! 🔨🎉
Fredag kunne vi gratulere Sebastian med vel gjennomført fagprøve som tømrer og ikke bare det, han oppnådde meget godt bestått! 👏
Sebastian har gjennom læretiden vist arbeidsvilje, godt humør og solid faglig utvikling. At han fikk meget godt bestått på fagprøven, er derfor fullt fortjent! Sebastian blir med oss ut juni før veien går videre til Forsvaret.
Vi er stolte av det du har oppnådd, og glade for at vi får ha deg med på laget noen uker til. Takk for innsatsen så langt, og lykke til med neste kapittel når den tid kommer!
Bildene er fra en fornøyd fagarbeider etter bestått prøve og en velfortjent markering sammen med kollegaene 🍕🥳
Gratulerer så mye med fagbrevet, Sebastian! 🎉👏