07/02/2026
Hej Nu har jag gjort mitt sista arbetspass på Köks tillverkaren Marbodal / Nobia i Tidaholm.
Vill passa på att Tacka för fint bemötande. Fick lära känna en del nya människor.
Tack ännu en gång , nu närmast väntar en knä operation för mig , gubben börjar bli sleten.
Mvh Mats Gustavsson