03/12/2019
Engellilerin sorunlarına dikkat çekmek ve onları daha iyi anlayabilmek için 1992 yılında Birleşmiş Milletler tarafından alınan kararla 3 Aralık, 'Uluslararası Engelliler Günü' olarak kabul edildi. Onları yalnızca bu günde hatırlayarak, sosyal medyadan birkaç paylaşım yaparak değil; yaşamın her alanında onların sorunlarına çözüm üretebilmek için uğraşmalı ve hayatın dışında bırakmamalıyız. Hepimizin birer engelli adayı olduğunu unutmamamız gerekiyor.
En büyük engel, sevgisizliktir!