02/01/2026
2025 was voor mij een kanteljaar.
Het jaar waarin ik de stap zette van het helpen besparen van gezinnen op Telecom & Energie, naar het begeleiden van ondernemers en bedrijven.
Een keuze die heel natuurlijk aanvoelde, want ondernemen zit al heel mijn leven in mijn DNA.
Door wekelijkse gesprekken met ondernemers – want ja, ik hou oprecht van netwerken – hoorde ik hun verhalen. Verhalen van mensen waar ik vaak naar opkeek. Ondernemers die, net zoals zovelen onder ons, het tijdens en na de energiecrisis zwaar te verduren kregen.
Dat besef bracht tegelijk herkenning én verbinding: ik was niet alleen, en zij ook niet.
Die gesprekken hebben mijn motivatie alleen maar versterkt.
Motivatie om op een eerlijke en transparante manier ondernemers én hun gezinnen te helpen besparen op energie- en telecomfacturen.
Maar ook om verder te kijken dan dat: naar slimme sturingen, optimalisaties en duurzame oplossingen die écht het verschil kunnen maken.
Ik kijk met veel goesting vooruit naar het nieuwe jaar.
Met dank aan enkele trouwe partners hoop ik mijn aanbod verder uit te breiden, nieuwe samenwerkingen aan te gaan en zo nog meer ondernemers te kunnen ondersteunen — samen, sterker.
En misschien nog het meest dankbare aan 2025 :
de vele connecties, de ontmoetingen, de ondernemers achter de ondernemingen.
Echte mensen. Echte verhalen.
Laat ons diezelfde flow meenemen en samen verder bouwen in 2026. 🚀
Dankbaar, gemotiveerd en klaar voor wat komt.