08/09/2025
[Πάει καιρός που ήθελα να κάνω κι εδώ αυτή την ανάρτηση, αγαπητοί φίλοι του Νημανθού! Θα φροντίσω από δω και πέρα για μια πιο τακτική ενημέρωση. 😌🧡
Καλό κι απαλό Φθινόπωρο εύχομαι!🍂]
____
*Κι απ' την ανάποδη φοριέται το κόσμημα αν είναι καλοφτιαγμένο ☺️😌💖
-----
🙏🌹Τα λόγια-δώρο που ακολουθούν είναι της Αγγελικής Αγαλιανού:
"Τα τελευταία χρόνια το facebook για μένα έχει πολύ συγκεκριμένη χρήση: το μοίρασμα ειδήσεων και ιδεών και το μοίρασμα εικόνων, ενημερώσεων και στιγμών από τις αφηγήσεις που πέρασαν και που πρόκειται να έρθουν - με δυο λόγια, το μοίρασμα της δουλειάς μου.
Αυτή όμως η δημοσίευση είναι αλλιώτικη από τις άλλες. Γιατί εδώ θέλω να μοιραστώ την πολύτιμη δουλειά ενός άλλου ανθρώπου. Η Ρωξάνη Νικολάου ζει στην Κύπρο, σε ένα σπίτι μες στην αγκαλιά ενός περιβολιού ολάνθιστου, γεμάτου δέντρα και λουλούδια και μυριστικά σωρό. Μέσα στο Myristiko τη γνώρισα κι εγώ πριν χρόνια.
Και γνώρισα και τις άλλες όψεις της. [...]
και μαζί εργόχειρα μοναδικά, από κούκλες χειροποίητες μέχρι κοσμήματα και διακοσμητικά.
Ένα από αυτά τα εργόχειρα το φορώ κι εγώ εδώ και 5 χρόνια, από όταν η Γιώτα και ο Δημήτρης, η οικογένειά μου στην Κύπρο, μού το πρόσφεραν ως δώρο.
Κάθε φορά που το φοράω (μα κάθε φορά) κάποιο μάτι θα πέσει πάνω του με θαυμασμό και κάποιο στόμα θα αναφωνήσει: «Μα πόσο όμορφο!». Και εγώ θα απαντήσω (με τον ίδιο ενθουσιασμό κάθε φορά, σαν να μην το πιστεύω κι εγώ που το λέω): «Είναι χειροποίητο!! Ήταν μια στέκα για τα μαλλιά στην προηγούμενη ζωή της!».
Λοιπόν, πρόσφατα η Ρωξάνη είδε φωτογραφίες από αφήγησή μου, όπου φορούσα αυτό το κόσμημα και μου εκμυστηρεύτηκε ότι της έδωσε ένα σκούντηγμα να ξαναπιάσει το βελονάκι. Ας είναι αυτό το post ένα ακόμη σκούντηγμα - και μάρτυρές μου οι facebookικοί μου φίλοι!
Φίλοι και φίλες στην εδώ γειτονιά, αναζητήστε τη δουλειά της Ρωξάνης."
____
Κλικ: Ιω Κοντογιάννη κάπου στην Ικαρία