11/09/2025
ممارسة الضغط النفسي
اقصى انواع العقاب
👇👇👇👇
كل يوم بحس إني بموت من جوه
بعمل اللي أقدر عليه وبرضه مش عاجب
على أتفه الأسباب بلاقي عتاب ولوم
سكوت، تجاهل، تكشيرة من أقرب واحد ليا
على حاجات بسيطة ممكن تتعدى
أقول عديها، يقولي "عديت كتير"
طب ما هو لازم نعدي ونتنازل
ليه دايمًا محسسني إني الغلطانة
وإنت الصح والعاقل
ما أنا كمان بعقل وبمشي وبسكت
هو إنت ملاك وأنا شيطان؟
خف الضغط النفسي عليا شوية
متخلينيش طول الوقت شايلة هم أفرّحك وأرضيك
كل يوم أسأل نفسي: النهاردة العتاب هيبقى على إيه؟
حرام بجد
لو كل واحد يعترف بخطأه مرة،
هيريح نفسه وهيريح اللي حواليه.