15/11/2021
Så er det i morgen vi skal ned at stemme, det er vigtig at vi alle stemmer.
Hvis du allerede har bestemt dig eller stadig overvejer hvor dit kryds skal sættes så har jeg en stærk anbefaling. - Stem på en ung kandidat der har sat sig ind i tingene og som her visioner for Furesø.
Stem på fremtiden - Vores fremtid.
Min varmeste anbefaling.
Hvorfor vil jeg i byrådet?
Det er et spørgsmål, som jeg jævnligt får. Både af venner, kollegaer og borgere rundt omkring.
Man bruger meget tid, man kunne bruge på andet, og ofte er det et meget utaknemmeligt arbejde.
For mig er svaret simpelt.
Jeg vil være med til at forme vores kommune.
Jeg vil hver dag arbejde for, at vi skaber de bedste rammer overhovedet muligt for, at vi alle sammen kan opnå vores potentiale.
Som individer og som fælleskab.
Hvorfor er jeg så konservativ?
Jeg er konservativ, fordi jeg tror på det enkelte menneske, og fordi jeg mener, at kommunen skal være til for borgeren - ikke omvendt.
Kommunen skal hjælpe dem, som har brug for hjælp, men den skal også kunne give plads og frihed til dem, der kan klare sig selv.
Hvad vil jeg så i byrådet?
Jeg vil arbejde for, at Furesø er en kommune for familien. Fra vi er små og til teenagere, som forældre og som pensionister. Furesø kommune skal ikke være for de få, men for de mange.
Kulturen skal have en stemme. Foreningerne og idrætten skal styrkes. Vi skal hylde foreningerne og de frivillige.
Vi skal løse klimaproblemerne fornuftigt og ordentligt. Problemerne er reelle og de kræver rettidig omhu for at blive løst.
Jeg siger aldrig nej til en invitation til at komme ud og høre, hvad der rører sig i kommunen. Uanset om I ønsker, at jeg skal høre om jeres forening, trafikale problemer eller som forleden, hvor jeg besøgte Gedevasevang i Farum for at høre deres succeshistorier.
Vi skal lytte til hinanden, ellers går tingene i stå, og ingen af os bliver klogere.
Jeg håber, at du vil overveje at sætte dit kryds ud for mit navn til valget. Så vil jeg fortsætte med at arbejde hårdt for at vise, at jeg har fortjent den.
Tak fordi du læste med 💚