20/11/2024
Så er bilen blevet gjort vinterklar, og Alge & Fliserens Vestjylland takker af for i år.
Tak til de mange trofaste men også nye kunder🙏.
Selvom vi lukker ned for i år, er der rig mulighed for at få lavet et tilbud på fliserens, desinficering og imprægnering. Der er også mulighed for tilkøb af sand. Eller hvis man allerede nu ved at man vil have behandlet sit tag, facader eller belægning, så skriv eller ring, så får vi dig skrevet i kalenderen allerede nu, da der typisk bliver travlt når foråret nærmer sig🌿.
Tak for i år🙏😉