22/03/2026
Imorgen, mandag d. 23.03, og på tirsdag, d. 24.03, kan der i tidsrummet 10:00-17:00 opleves udfald på varmeleveringen. Det skyldes at vi skal have koblet vores nye tank sammen med de øvrige rør på den ene central.
Om muligt ser vi gerne at alle så vidt muligt minimerer deres forbrug af varme og varmt vand i disse to perioder.
Sker der væsentlige ændringer informerer via vores hjemmeside og/eller via sms.
På forhånd tak,
Michael / Hvalsø Kraftvarmeværk
Imorgen, mandag d. 23.03, og på tirsdag, d. 24.03, kan der i tidsrummet 10:00-17:00 opleves udfald på varmeleveringen. Det skyldes at vi skal have koblet vores nye tank sammen med de øvrige rør på den ene central.