15/03/2024
Hej alle i dejlige mennesker.
Jeg har taget en beslutning, som ikke har været nem, men for mig, er det den rigtige beslutning.
Jeg er pr 5/3-24 startet hos Idebyg som byggeleder og taksator.
Endvidere skal jeg stå for kontaktet til de små kunder, og det ser jeg rigtig meget frem til.
Mit telefonnummer er det samme som altid. Jeg glæder mig rigtig meget til stadigvæk, at kunne hjælpe alle mine trofaste kunder.
Jeg glæder mig rigtig meget til at byde jer velkommen hos Idebyg.
Rigtig god weekend
Kh Per