19/05/2026
𝐍𝐲𝐭 𝐦𝐞𝐝𝐥𝐞𝐦 𝐚𝐟 𝐛𝐞𝐬𝐭𝐲𝐫𝐞𝐥𝐬𝐞𝐧 𝐡𝐨𝐬 𝐊ø𝐛𝐞𝐧𝐡𝐚𝐯𝐧𝐬 𝐌𝐚𝐥𝐞𝐫𝐥𝐚𝐮𝐠.
Vi er glade for at kunne byde velkommen til Ulrik Larsson, som pr. 30. april 2026 er indtrådt i bestyrelsen for Københavns Malerlaug.
Ulrik har været medlem af lauget siden den 1. oktober 2013 og blev valgt ind i repræsentantskabet i december 2022. Han har siden 2022 bidraget aktivt i både Skole- og Uddannelsesudvalget og er også medlem i laugets Arbejdsmarkedsudvalget.
Med sin indtræden i bestyrelsen tiltræder han samtidig som formand for Aktivitetsudvalget.
Københavns Malerlaug bygger på faglighed, engagement og fællesskab mellem medlemsvirksomhederne. Vi ser frem til samarbejdet og til fortsat at styrke aktiviteter og relationer i og omkring lauget.