25/02/2022
أحنا شركه بتعتمد عالمجهودات الذاتيه
طب هدفنا اي؟
اننا نخلق منافسه في السوق
طب سوق اي بقا؟
السوق العام اللي بيضم اي منتج واي خدمه المستهلك بيشتريها
طب ليه مركزتوش في حاجه واحده؟ اسهل واحسن
عشان احنا هدفنا اننا نعمل سوق بس خاص بينا زي ما في الاسم (الوكالة)
يعني انتوا بتبيعوا كل حاجه؟
اها من الابره للصاروخ عايز عربيه موجود عايز كيس شيبسي موجود
لا بس تلاقيكوا اسعاركوا عاليه متسيبوا العيش لخبازه؟
لا احنا اساسا خبازه لاننا دارسين بيزنيس كويس بالنسبه للاسعار فاحنا هنبيع باعلي جوده وباقل مكسب ممكن نكسبه بحيث نخلق منافسه في السوق ونريح المستهلك.
😮ومتنساش تسال علي عروض الرحلات