11/06/2025
Kielikylpy Pääkkösellä? 🇫🇮 Kyllä vaan - meillä on kesäkuussa ollut harjoittelussa kaksi Koulutuskeskus Salpauksen kotouttamiskoulutuksen opiskelijaa, Ahmed ja Oleksandr. Tarkoituksena on oppia suomen kieltä ja työsanastoa käytännön kautta. Ukrainalainen Oleksandr (vas.) on koulutukseltaan agronomi, m***a nyt hän tarttui toimeen täällä peltisepänliikkeen tuotannossa. Irakilainen Ahmed on Suomessa työskennellyt rakennusalalla ja pääsi harjoittamaan kieltä peltiseppiemme kanssa asennuskohteisiin. Reippaita ja osaavia kavereita molemmat! 🤩