06/07/2021
Ajateltiin vain kertoa, että hengissä ollaan, eikä ole konkurssikaan korjannut . Töitä on piisannut pidempään kuin hellettä. Ja hyvältä näyttää onneksi vielä syksykin.
Rakennusliike Syrjälä Oy n työmaat ovat nyt olleet kahden maakunnan puolella ja some-vastaava sinkoilee samojen maakuntien välillä muissa töissä. Välillä ollaan toimitusjohtajan kanssa eksytty Vaasaan yhtä aikaakin, vaikka pienin työnjohtaja onkin sitä mieltä, etteivät äiti ja isä sovi sinne yhtä aikaa.
Poistettiin tuosta vihdoin se pääsiäistoivotus ja laitetaan nyt tilalle tällainen Eino Leinon päivän toivotus. Todennäköisesti tämä on tässä siihen saakka, että toivotellaan taas hyviä jouluja. Jos ei sitten poisteta koko Facebook-sivuja. Sellaisiakin vakavia keskusteluja ollaan käyty. M***a katsotaan nyt, mihin suuntaan vaaka kallistaa.
Hyvää kesää kaikille seuraajille! Kiitos, että olette pysyneet mukana, vaikkei täällä mitään koskaan tapahdukaan. Meillä tärkein markkinointityö tehdään työmailla ja silloin nämä somekanavat jää väkisinkin vähän sivujuonteeksi.
Lopuksi viisauksia työmaalta:
”Toiset on rakentanut enemmän kun kertovat ja toiset kertovat enemmän kun rakentavat.”
Tämän viisauden rinnalla kalpenee melkein Eino Leinokin ja siihen vedoten voimme olla hiljaa jatkossakin 😉