02/06/2026
PALUU JUHLAPÄIVÄN TUNNELMIIN – OLIPA MEILLÄ MEININKIÄ!
Teemun viisikymppiset ja Vilartin avoimet ovet on nyt juhlittu, ja voimme vain todeta, että Ohratiellä oli pe 22.5. aivan huikea pöhinä! Vatsat täyttyivät grillipossusta, pumppuasiat laitettiin kuntoon ja mikä parasta – seura oli ensiluokkaista. 💙
Haluamme esittää valtavan suuren kiitoksen jokaiselle teistä, joka kurvasi paikalle onnittelemaan, herkuttelemaan ja juhlimaan kanssamme. Teitte päivästä Teemulle ja koko tiimille ikimuistoisen!
📸 Erityiskiitos Valokuvaaja Tanja Pohjaranta ! Tanjan upeiden kuvien ja tämän videon myötä pääsemme palaamaan tähän mahtavaan juhlahumuun vielä monen vuoden päästä uudelleen.