16/06/2026
💧 Την Τρίτη 9 Ιουνίου 2026 στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού ερευνητικού έργου Path4Med «Κοινή Δράση για μηδενική ρύπανση υδάτων και εδαφών», το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (συντονιστής), το Πανεπιστήμιο Wageningen της Ολλανδίας (εταίρος του έργου) και ο Γεωπονικός Σύλλογος Φθιώτιδας – Ευρυτανίας διοργάνωσαν στη Λαμία το «2ο συμμετοχικό εργαστήριο» με την συμμετοχή εκπροσώπων των Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (Τ.Ο.Ε.Β.) της περιοχής μελέτης, αγροτών και επιστημόνων.
Κατά την συνάντηση, επιχειρήθηκε από τους ερευνητές η καταγραφή εμπειριών, πρακτικών και απόψεων των εκπροσώπων των Τ.Ο.Ε.Β, των αγροτών και των γεωπόνων εστιάζοντας στη δραστηριότητα του αγροτικού τομέα με στόχο την ανάδειξη των πραγματικών αναγκών της περιοχής ώστε να σχεδιασθούν χρήσιμα εργαλεία τα οποία θα δίνουν πληροφορίες για τη διαχείριση του νερού άρδευσης και για άλλες καλλιεργητικές - γεωργικές πρακτικές.
Στη συνάντηση συμμετείχε, εκ μέρους του Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών - Agricultural University of Athens -Οfficial, η Ερευνητική Μονάδα GIS, με τον αναπληρωτή Καθηγητή Γ.Π.Α. και συντονιστή του έργου Path4Med, κ. Κωνσταντίνο Σούλη και την ερευνήτρια κυρία Ελένη Ράιδου και εκ μέρους του Wageningen University & Research, ο επίκ. Καθηγητής (WUR) κύριος Σπυρίδων Παπαρίζος και ο ερευνητής κύριος Javier Renovell.
Τον Γεωπονικός Σύλλογος // Φθιώτιδας - Ευρυτανίας εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος του Δ.Σ, κύριος Βαγγέλης Μόσχος ενώ στη συνάντηση συμμετείχαν τα μέλη του Γεωπονικού Συλλόγου, ο κύριος Χρήστος Πετρόπουλος, Αντιδήμαρχος Δομοκού, ο κύριος Αλέκος Ζήσιμος, και ο Δρ. Κωνσταντίνος Φυτιλής με εξειδίκευση σε θέματα διαχείρισης νερού.
Τους Τοπικούς Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων εκπροσώπησαν οι κ.κ. Πρόεδροι του Τ.Ο.Ε.Β Λιανολαδίου – Αμουρίου – Ζηλευτού, Βασίλης Καρέλης, του Τ.Ο.Ε.Β Μεξιατών – Κομποτάδων – Λουτών Υπάτης – Αργυροχωρίου, Θανάσης Μόσχος, του Τ.Ο.Ε.Β Μοσχοχωρίου, Θανάσης Αργυρόπουλος, του Τ.Ο.Ε.Β Ανθήλης, Αναστάσιος Γάκης, του Τ.Ο.Ε.Β Μεγάλης Βρύσης – Ροδίτσας – Αυλακίου, Δημήτρης Ακρίβος. Τον Τ.Ο.Ε.Β Βίστριζας (δυτικής) εκπροσώπησε ο κύριος Θοδωρής Καϊμακάμης.
Στην συνάντηση συμμετείχε ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας Κτηνοτροφίας και Αλιείας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, κύριος Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος.