31/12/2024
#2025
Το Αρκαδικό Γαλακτοκομείο σας εύχεται Καλή Χρονιά!
Και το 2025 συνεχίζουμε με μεράκι και πίστη στην παράδοση, να φέρνουμε στο τραπέζι σας τα προιόντα μας. Η φιλοσοφία μας είναι και θα είναι ο σεβασμός στον καταναλωτή, διατηρώντας τα προιόντα μας αγνά, χωρίς την προσθήκη συντηρητικών καθώς επίσης και η επιλογή ανακυκλώσιμων συσκευασιών .
Ευχαριστούμε για την αγάπη σας και την προτίμηση στα προιόντα μας.Χρονια πολλά !!
#2025