17/06/2026
המטה שלנו יוצא לשטח - למפגש פיזי עם עבודת הבנייה👷👷♀️
פעמיים בשנה, נשות ואנשי המטה שלנו חובשים קסדות ויוצאים לסיור שטח באחד האתרים שלנו, כדי לחזק את יסודות שיתוף הפעולה בין הצדדים השונים של התהליך. הפעם הם הגיעו למכון ויצמן, להכיר מקרוב את פרויקט מבנה אסטרופיזיקה. הם פגשו את הצוות, ראו כמה התקדמנו ומה עוד נמצא בתוכנית וקיבלו טעימה מהתוצאות של העשייה שהם שותפים לה.
כשכל הקווים מיושרים, אפשר להמשיך לקומה הבאה של ביצוע איכותי ומדויק. המפגשים האלו הם ההוכחה המדעית לכך.