26/03/2026
Afgelopen week mooi van het weer kunnen genieten! βοΈ
Deze prachtige deur ergens in Koog aan de Zaan is ook weer met liefde behandeld.
Oude verflagen zijn netjes verwijderd. Voordat de deur in de grondverf wordt gezet, vlekken we eerst nog even de kale en cruciale delen. Oude kit verwijderd en opnieuw afgekit met topseal. De hele reutemeteut weer opschuren. 1e keer afschilderen. Vervolgens weer matteren en de eindlaag aanbrengen. π€π»
Puik werk al zeggen we het zelf!
Wist je dat je geheel vrijblijvend een offerte aan kan vragen en advies op maat krijgt? Aarzel niet om contact op te nemen!