18/06/2026
Vanmiddag mochten wij bijna 40 oud-medewerkers verwelkomen bij WN.
Samen met huidige en voormalige directieleden kregen zij een rondleiding door het bedrijf. Daarbij werd teruggeblikt op de vele veranderingen die door de jaren heen in de werkplaats hebben plaatsgevonden.
Dankzij het prachtige weer konden we deze bijzondere middag gezellig afsluiten op het terras.
Aan iedereen die erbij was, bedankt voor jullie komst en de mooie verhalen! ☀️