18/01/2018
En zo gaat een droom in rook op, is de stemming gedaald tot het vriespunt en mag de KNVB zich wel eens achter de oren krabben over het zelf verplaatsen van wedstrijden... wat zaterdag het sluitstuk van de competitie had moeten worden, eindigt in een anti climax als de tegenstander op donderdagavond meldt dat ze te weinig spelers hebben en de meiden hun kampioenswedstrijd kunnen vergeten.... dus op papier kampioen geworden, dat geeft net even een ander gevoel dan na een lekkere wedstrijd.
Maar wij geven niet op, we willen de meiden sws hun zwaar verdiende kampioensfeest geven. Wie wil er zaterdag tegen ons spelen en er een leuke pot van maken, zodat onze MO19 met een goed gevoel van het veld kan stappen?
Aftrap 10.30 in Colmschate!