18/06/2026
👷🏼♂️Vorig jaar hebben we fase 1 uitgevoerd van de renovatie van dit appartementencomplex. Het ging toen om de voorzijde van het complex. Nu zijn we met fase 2 gestart, en het gaat hier om de renovatie van de achterzijde van het complex. Hierbij krijgen de bewoner nieuwe balkons van ongeveer 3x3 meter.
Een week of 3 geleden zijn we begonnen met het bouwterrein inrichten. Hierna zijn de ondersteuningssteigers onder de balkons geplaatst, met een werksteiger om de balkons heen.
Hierna is er gestart met het wegzagen van de betonnen wanden en vloeren, en zijn er gaten in de beton geboord voor de doorvoer van leidingen.
Bij het weg hijsen van de betonnen elementen, kwam de nieuwe vrachtwagen ook mooi tot zijn recht💪🏼
Volgende week gaan we heien en weer door met opbouwen. Hoi de pagina on de gaten voor de vorderingen van dit project, en ook andere projecten.