13/05/2026
Inmiddels wordt er hard gewerkt om het gebouw (voormalig Hotel Ter Stege) weer gebruiksklaar te krijgen. Zowel sloopwerk als constructiewerk worden nog steeds uitgevoerd en tussendoor wordt er al weer volop gewerkt aan de afwerking van diverse ruimtes. Grolsch Tante Annie's