27/03/2026
Heisann alle kjære kunder og følgere!
Nå går det mot påske, og det tror jeg skal bli godt for oss alle 🐣 De første tre månedene av året har vært utrolig travle – og det er vi veldig takknemlige for!
Thomas har hatt så mye å gjøre at vi har måttet hente inn ekstra hjelp, og det ser ut til at det vil fortsette også etter påske. Vi har hatt oppdrag over et stort område – fra Slemdalen og Nordre Osen, helt ned til Flisa. Alt fra totalrehabilitering av baderom til mindre lekkasjer på hovedledninger.
I Elverum har vi også hatt stor aktivitet, med både mindre serviceoppdrag og større prosjekter – blant annet utskifting av varmerør på kjøpesenter.
Noen av jobbene vi har utført i vinter:
🔧 Berederskift
🔧 Nye vannmålere
🔧 Reparasjon av gatevarmeanlegg
🔧 Kjøkken og baderom
🔧 Sprinklerservice og varmeservice
Vi er også stolte av å kunne si at vi nå er godkjent våtromsbedrift! Det betyr at vi innehar hele tre viktige kvalitetsstempler:
✔️ Sentral Godkjenning
✔️ Rørleggermesterbedrift
✔️ Godkjent våtromsbedrift
Etter påske går vi i gang med rehabilitering av et større sprinkleranlegg, samt et spennende prosjekt nærmere sommeren – dette gleder vi oss skikkelig til!
Har du planer etter påske og trenger rørlegger? Ikke nøl med å ta kontakt – vi er her for deg og hjelper deg med det meste!
Vi ønsker dere alle en riktig god påske – ta vare på hverandre 💛
Mvh
Thomas Sæteråsen