25/04/2026
Håper alle har hatt en fin vinter, og at dere gleder dere til sesongen som kommer! ☀️🚤
Vi har dessverre en liten oppdatering å komme med:
På grunn av stor etterspørsel har vi nå nådd kapasiteten vår, og har per i dag ikke mulighet til å ta på oss flere oppdrag før begynnelsen av juli.
Dette er selvfølgelig utrolig gøy for oss, og vi setter stor pris på tilliten dere viser oss 🙏 Samtidig ønsker vi å være ærlige og tydelige, slik at dere kan planlegge deretter.
👉 Det er fortsatt bare å ta kontakt!
Ring oss gjerne, så noterer vi deg og tar kontakt igjen så fort vi har kapasitet, så ser vi om du fortsatt trenger hjelp da 👍
Vi jobber også med løsninger for å kunne hjelpe flere kunder samtidig fremover, og få en større kapasitet!
Takk for forståelsen og vi gleder oss til en rå sesong sammen med dere! 🔧🔥
Espen
Innlandet Motor og Mekaniske