07/05/2026
Denna vecka var sista veckan för våra kvällsaktiviteter
Vi vill säga ett stort tack till alla deltagare för ett fantastiskt läsår.
Det har varit så roligt att träffa er varje vecka!
Vi önskar er alla en riktigt härlig och solig sommar.
För er som gått ut årskurs 4 finns möjlighet att delta i Sommar-KomTek under de två första veckorna på sommarlovet Läs mer om detta på vår hemsida www.komtekovik.se
Vi ses igen efter sommaren.