29/05/2026
Vi har haft en bra vår med roliga projekt.
Nu har vi färdigställt lägenheten på Allégatan, byggt en altan/pergola på frösön. Och färdigställt badrum i Ope.
Just nu är vi tillbaka på husrenoveringen i Grötom efter en planeringspaus. 🙂 Bilder kommer!
Ha de!