14/05/2026
Idag har vi kört ett redigt flytt lass till nya stället.
Och tar oss en välförtjänt pilsner i vårsolen på våran favoritpizzeria.
Vi önskar er en mycket bra helg!
Mvh Värmebolaget.
Dock saknar vi Johnny.