02/04/2026
Då var vi framme o Gällö. I kväll blir det korv med bröd. Sibyllakorv, Jonnys senap och bostongurka. Till detta serveras mjölk. Lite Ålands feeling. Daniel, Jonas, Oskar och Robin önskar er glad påsk.
Tungt industriunderhåll, tillverkning av mobila dieseltankar.
Kristinehamn
| Måndag | 07:00 - 16:00 |
| Tisdag | 07:00 - 16:00 |
| Onsdag | 07:00 - 16:00 |
| Torsdag | 07:00 - 16:00 |
| Fredag | 07:00 - 16:00 |
Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Rudskoga Svets Mekaniska AB postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.
Skicka ett meddelande till Rudskoga Svets Mekaniska AB: