24/12/2024
Sist men inte minst presenterar vi Mattias, som även han är snickare. Han spelar ofta en central roll i projekten och fungerar som länk mellan olika entreprenörer för att säkerställa att bygget flyter på så effektivt som möjligt.
1. Vad är det bästa med att jobba på bygg och kakel?
Det bästa med att jobba på bygg och kakel är att man får vara med och bygga något från grunden. Varje projekt känns som en ny utmaning, och det är alltid roligt att se en idé bli till verklighet.
2.Om du fick välja, vilket byggprojekt tycker du är roligast?
Jag tycker att renoveringar av äldre hus är extra roligt!
3.Vad gör du när du inte är på jobbet?
När jag inte är på jobbet är jag helst med min familj. Jag gillar att vara ute med barnen – vi kan åka på små utflykter, eller bara ha mysiga dagar hemma.
4.Vad har du oftast för mat i matlådan?
Om jag får välja, blir det helst lunch på när jag jobbar i Mjölby! Annars får det bli färs och ris.