Energi och Miljö i Ulricehamn AB (EMAB)

Energi och Miljö i Ulricehamn AB (EMAB) EL - TELE - AUTOMATION - VÄRME - KYLA Energi & Miljö i Ulricehamn AB är en nybildning av Udds Maskinservice som startade i mitten på 80-talet. nr: C 409

Vår affärsidé är att leverera värme och samtidigt hjälpa dig att spara energi. Vi hjälper dig med allt ifrån installation till service av din värmepump. En investering både för din plånbok och miljön.

År 2012 köpte vi upp ett litet bolag med bred kompetens och har numera även elbehörighet samt automation och konstruktions kunskap under samma tak. Med tanke på vår bakgrund så var detta ett naturligt steg för oss att ta. Vi är ett kylcertifierat företag med cert.

18/06/2026

Nu är det avgjort vilka som får en sommarpresent av oss på EMAB. De lyckliga är Niclas Karlsson och Tina Helin 💐🌻
Vi på EMAB vill passa på att önska alla en riktigt trevlig midsommar och även tacka så hemskt mycket för allt engagemang. Njut nu av sommar sol bad 🌞🏊😃🩴 Så ser vi också till att heja riktigt ordentligt på Sverige på lördag 👍🏃‍♂️‍➡️⚽️🙌👏💪

12/06/2026

Godmorgon på er där ute👋👋
Nu är det 1 vecka kvar tills midsommar
Vi på EMAB ger 2 av er möjligheten att få en smidig liten högtalare att ta med på picknicken 🎼🏜️
Vi gör som vi brukar, ni gillar och delar så har ni chansen att få en sommar present 🎁🎊🎉
Vi på EMAB önskar er lycka till👍😃

Det är familjedagar hos er lokala Volvohandlare. Imorgon är vi på plats i Ulricehamn, kom och prata billaddare med oss 👍...
17/04/2026

Det är familjedagar hos er lokala Volvohandlare. Imorgon är vi på plats i Ulricehamn, kom och prata billaddare med oss 👍😃

Hej på er där ute 👋Nu är det avgjort vilka av er som får ett påskägg av oss, och de lyckliga är.Sandra Olsson, Karin Ede...
01/04/2026

Hej på er där ute 👋
Nu är det avgjort vilka av er som får ett påskägg av oss, och de lyckliga är.
Sandra Olsson, Karin Edelgripe’ och Malena Ohlsson.
Vi på EMAB vill passa på att önska alla en riktigt glad påsk 🐣🐥🐔😃

Hej på er alla 👋Om en vecka är det påsk 🐣🐥🐔Vi på EMAB delar ut påskägg till några lyckliga, och vi gör som vi brukar. Ni...
26/03/2026

Hej på er alla 👋
Om en vecka är det påsk 🐣🐥🐔
Vi på EMAB delar ut påskägg till några lyckliga, och vi gör som vi brukar.
Ni gillar och delar detta inlägg så har ni möjligheten att få ett påskägg.
Vi på EMAB önskar er lycka till👍😃

På lördag är det Elbilsdag på Bogesunds Bil. Kom och prata Laddbox med oss. Vi på EMAB kommer vara på plats från kl 10:0...
03/03/2026

På lördag är det Elbilsdag på Bogesunds Bil. Kom och prata Laddbox med oss. Vi på EMAB kommer vara på plats från kl 10:00.
Väl mött på lördag. 👍😃🚙

Kom och besök Bogesunds Bil på lördag. Vi på EMAB kommer vara där och visa Laddboxar från Garo.
03/03/2026

Kom och besök Bogesunds Bil på lördag. Vi på EMAB kommer vara där och visa Laddboxar från Garo.

Vi på EMAB vill tacka våra medarbetare, kunder och samarbetspartners för ett bra år, & vi vill passa på att önska alla e...
31/12/2025

Vi på EMAB vill tacka våra medarbetare, kunder och samarbetspartners för ett bra år, & vi vill passa på att önska alla ett riktigt gott nytt år 🥳🥂

Vi på EMAB vill önska alla medarbetare kunder och samarbetspartners En riktigt god jul 🎅🎄🎁🤶
24/12/2025

Vi på EMAB vill önska alla medarbetare kunder och samarbetspartners
En riktigt god jul 🎅🎄🎁🤶

Adress

Storgatan 69
Ulricehamn
52331

Öppettider

Måndag 06:30 - 17:00
Tisdag 06:30 - 17:00
Onsdag 06:30 - 17:00
Torsdag 06:30 - 17:00
Fredag 06:30 - 17:00

Telefon

+4632110220

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Energi och Miljö i Ulricehamn AB (EMAB) postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Energi och Miljö i Ulricehamn AB (EMAB):

Dela