20/04/2019
Şehitlerimize ithafen..😪
Saat kaçta yemek yediniz..
Karnınız açmıydı..???
Yuttuğunuz lokmamıydı..
Yoksa taşmıydı..
Suriye, ırak, güneydoğu ateş çemberi..
Katilinizin boynundaki tasma,
Kızıl haçmıydı..???
Henüz yaşınız yirmiydi..
Gitmeniz şartmıydı..
Sizin kanınız
bu vatana ihtiyaçmıydı..???
Neydi sizde bu neşe..
neydi bu heyecan..
Gittiğiniz yer düğün yerimiydi..
Yoksa maçmıydı..???
Elleriniz üşüdümü..
karda boranda..
Uykusuzmu kaldınız,
Dağda kalanda..
It soyları size pusu kuranda..
Canınız çok yandımı kurşun vuranda..
Suriyede destan var..
Irakta makber..
Kurumamış taze hala
Gömleğinizde kan ve ter..
Vatan kokan şehidlerim..
Bitmez bu dertler..
ISRAIL yok olmadıkça..
Dürülmez defter..
son kez ne zaman duydunuz
Ananızın sesini..
Ne zaman sarıldınız babanıza..
Hissettiniz nefesini..
Kardeşiniz hasta...
Sevdikleriniz yasta..
Çok genç yaşta yitirdiniz gençlik hevesini..
Muhammede komşu oldunuz..
Rahmetullaha yar..
Bu mana ikliminde..
Şam kutlu diyar..
Bu millet şehadet bekler..
Genç ve ihtiyar..
Hilafeti getirecek,
bu kutlu rüzgar..
Ağlıyor gökyüzü..
ağlıyor yürek..
Yakışmış size şehadet...
Gidiyorsunuz gülerek..
Dermansız kaldı kol..
Çaresiz kürek..
Bir tarih yazdınız siz..
Cesurca kükreyerek..
Ecdadınız yiğitti..sizde çok yiğitsiniz ..
En az kanuni kadar Babayiğitsiniz...
Varsın herkes sizi
can verdi sansın..
Siz tabuta sığmayan koca bi tarihsiniz..
Siz gittiniz ya mehmetlerim..
Ananız yanlız kalacak..
Bir müddet sonra
yerinizi eller alacak..
Gönderdiğiniz resimler
Albümlerde solacak..
Hersey bitecek ammaa..
Birtek VATAN kalacak..