18/05/2016
...! SAYFA DUYURUSU !...
Arkadaşlar merhaba, biliyorsunuz neredeyse yaz geldi çattı. Birçoğumuzun boş vakti bol olacak ve sayfamızda da bildiğiniz üzere tek başıma fazla bir paylaşım yapamıyorum. Bu nedenle aklıma şöyle bir fikir geldi: Yaz için bölümden isteyen arkadaşlara adminlik vereyim istiyorum...
Adminlik iİsteyen arkadaşlar yorum kısmına paylaşım yapmak istedikleri "Biyoloji Dalını" yazsın bu şekilde sevdiğniz alanda da kendinizi geliştirmiş olursunuz....
EDİT: Biyokimya