22/04/2025
Alparslan Akyüz’e;
Yozgat futbol tarihinde çok başkan gördü. Kimileri istifa ettiğinde kulübü iyi ki bıraktı dedik, kimileri ise gönlümüzde taht kurdu.
Bugüne kadar biz kimsenin adamı olmadık. Memleketin ismini taşıyan, şehri temsil eden, takımın yükünü üstlenen tüm başkanlar başımızın tacı dedik. Yakın geçmişi hatırlayacak olursak birçok örnek var. Hepsine ilk desteği biz verdik, bu ağır yükü kaldırmada yanındayız dedik. Eleştirilmesi gereken yerde de her zaman ilk sözü biz aldık. Bunu yaparken sadece renkleri düşünerek hareket ettik. Kimseye ne kin güttük ne art niyetle yaklaştık.
Bugün takımın başında gencecik bir adam var. Adı Alparslan Akyüz. Tribünlerde “BÜYÜK BAŞKAN” diye seslenirken gururla haykırıyoruz. Ve her fırsatta yaptığı fedakarlığı dile getiriyoruz. Çünkü Marifet iltifata tabidir, müşterisiz meta zayidir, sözünden yola çıkıyoruz.
Bugün bir kez daha Alparslan Akyüz’e sesleniyoruz:
Bu sezon çok büyük işler yaptın başkan, takım küme düşer diyenlerin inadına Play-Off’u son ana kadar kovalayan bir yapı oluşturdun. Bizim işimiz hiçbir zaman kolay olmadı dedin çok fazla zorlukla mücadele ettin. Geldiğin günden beri birgün olsun, yalnız kaldım demedin. Biliyoruz bazen yalnız kaldın ama kimseye ne sitem ettin ne de vazgeçtin. En önemliside ne biliyor musun ? Geçen hafta bir şehri siyah kırmızı renklerin etrafında bir araya getirdin. Bu sezon büyük işler yaptın başkan. Paranı, zamanını, gönlünü verdin. Teşekkürün en büyüğü sana…
Biliyor musun Alparslan başkan, bu şehrin insanı yarım kalan yanını, şehrin tüm eksikliklerini bir futbol takımıyla dindirmeye çalışıyor. Teselliyi bu takımda arıyor. İşte o yüzden sımsıkı sarılıyor.
Büyük başkan, bizim eksik yanımızı tüm yaralarımızı dindiren takımı gelecek sezon şampiyon yap.
Hep dediğimiz gibi biz yanındayız, yanında olmaya devam edeceğiz.
Grup Meydan